Saturday, 3 March 2012

angka depan dah tukar 4..

Salam semua..
Dah lama betul tak update blog..

1hb ituari genap usia aku 40...sejak ada fb rasa mcm meriah pulak bila ramai yg wish 'happy birthday' siap post lagu pun ada..
anyway thankyou all...really appreciated..

cepat betul masa berlalu..rasanya baru jek ngeri tukar dari angka 2 kepada 3..skrg tup tup dah angka 4..
10 tahun lagi dah blh kuar EPF...hehehhehe

pastu yg paling best sekali kat PCA (tmpat aku keje)..cukup korum umur 40 tahun nie jadik 1malaysia..aku,shanti store..and ms tan account..

pastu hadiah yg paling berharga tahun nie..clerk aku bagi kasut baru ..kasut keje(request lastweek)..hadiah laa tu sbb dpt ari yg samer dgn tarikh lahir..

my hubby belikan brooch besar betull.. dia kata alat2 kebesaran

semoga aku sentiasa dalam rahmat allah selalu..
memiliki kesihatan yang excellent..

Azam aku bila dah berumur 40 tahun nie..
aku nak bangun 5am setiap hari without fail..
dan semoga dpt update blog setiap minggu..
dapat bawak bisness partner 6 org ke guangzhou..
ya allah izinkan...

kwn2 dan para sahabat doakan aku ya...

Ya allah terimaskasih dgn rahmat dan kasihsayangMu ..
aku masih dpt menikmati hidup yg sgt bahagia sehingga ke saat ini...

No comments:

Post a Comment