Wednesday, 14 March 2012

Name Kad

Entry kali nie nak citer pasal name card or bisness kad..Pjg sikit kut …

Diam tak diam ..sedar tak sedar baru perasan rupa2nya dah hampir 9 bulan aku berkecimpung dlm bisness Bio Ever ..
Dan sepanjang 9 bulan nie terlalu byk pengalaman suka duka jadi ‘part time usahawan jutawan’ yang aku dan hsbd lalui..

Tiap kali aku buat presentation produk or marketing plan ramai yang mintak name card aku..
Nak hulur name kad company mcm bengang pulak..



Tiap kali org mtk name kad inilah jawapan aku …
’kami nie baru buat bis takde name kad tapi ...Encik blh contact saya nie no.’..sambil hulur brocheru

Hehehehehehe nasib baik ada si penyelamat ‘Brocheru’




Tapi dah lama sgt si penyelamat nie berkhidmat..tu yg diskas dgn hubby kena buat name kad..
So bermulah memerah otak nak create name kad ..daaaaaa..inilah hasilnya…
Alhamdulillah..




SALIZAT tu hasil nama aku n hsbd …
nama glamour aku SAL and hsbd aku AIZAT..huhuhuhu

Spiritual Networking tu pulak dpt idea..
bila mana group Smart Tycoon nie bukan sekadar mementingkan hubungan 
downline upline.. mentor ..mentee..
Tetapi juga amat mementingkan hubungan spiritual..kerohanian..
Jaringan secara kerohanian..jaringan secara spiritual..bkn sekadar itu byk lagi..

SMART TYCOON  - adalah group yang menjerumuskan aku dlm bidang perniagaan ini sekaligus membina modal ihsan dalam diri aku and hubby..
team yang sentiasa berkongsi ilmu..
team yang membimbing sehingga berjaya..
team yang bersama bersatu berjuang..
team yang mengamalkan ILMU..MENTOR..SISTEM
team yang mempunyai mentor hebat CDM Siti Atkah, CDM Norazlin Nordin, CDM Elmy Johanna, CDM Norshima Tolot dan ramai lagi..
eekkk..terlajak mcm nak promote team SMART TYCOON pulak..
tapi mmg le nak promote kehebatan team ni... huhuhuhuhuhu

Tapi otak mcm buntu bila nak create yang belakang kad tu plak..
Nak dekat 1 jam mengadap pc tak jugak dtg idea..
Jenuh dok belek2 name kad yg ada pd aku ..



Ya Allah lupa nak DADA
(Dia Awal Dia Akhir – ilmu yg aku dpt dari pakar NLP Dr Azhar Sarip)..entry akan dtg, aku share ilmu pasal NLP nie pulak..tunggguuuu!!!!

‘Ya Allah aku nak buat name kad tapi tetiba aku mcm xde idea ya Allah..
Ya Allah kau yang Maha hebat..idea2 yg kreatif tu milikMu wahai Allah..
Kau berilah kat aku idea kreatif tu supaya semua org suka dgn name kad aku ni..dan saper2 yang dapat name kad aku nie mereka contact aku and terus berniaga dgn aku ...tinggal bahagian belakang jek yang belum siap..tolonglah aku Ya Allah’..

Masa terus berlalu..zam zam ala kazam...thank you Allah..dpt idea..

Inilah hasilnya...

Semoga saper2 yg dpt kad tu ..
bila dia baca dia pun rasa nak dpt apa yg tertulis kat situ..insyallah..

Semoga name kad ini memberi manfaat kpd aku dan hsbd...dan semua org yg dpt name kad nie..
Yang xdpt kenalah dptkan jugak ..
maknanya kena call n buat appointment dgn aku laaa yaa..
takan nak pos kut...

ok jumpa di lain entry pulak..

__________________________________________________________________________________


No comments:

Post a Comment