Monday, 12 March 2012

Ubat Gigi Perasa Strawberry

Aku nie kalau berenti kat Petronas mmg confirm aku tak turun melainkan nak terkucil..
so klu aku nak beli apa2 klu hsbd aku tak jadi mangsa kiriman or anak sedara yg rajin ikut aku pasti jadi mangsa suruh beli itu ini..hehehhee MALAS nie mmg dah sinonim dgn aku..

Dalam bulan lepas bawak Azim (anak sedara aku) singgah petronas..mcm biasa dia jadik mangsa kiriman aku..aku mtk dia belikan ubat gigi..
sebab ubat gigi aku dah habis..biasa mmg aku letak satu dalam beg telekung senang nak gosok gigi masa amik wuduk singgah maner2..
'Zim gie belikan makcik ubat gigi..yang kecik..'
'ok makcik..'
10 minit berlalu...
'nah makcik ubat gigi'..

nak pengsan aku tgk ubat gigi tu..

Smlm singgah solat kat Macap.. dgn bangganya aku pun keluarkan ubat gigi Strawberry..
mcm ada org jeling semacam jek kat aku..
Azimmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!





tapi aku suka jek bau strawberry nie segar nafas...
yg aku tak tahan bila ada org jeling ubat gigi aku...
..ko ada

Moral of story 'Beri Arahan dgn Jelas'

No comments:

Post a Comment